Thursday 23 November 2017

Forex Trading Making A Living


3 Things I Wish I Knew Kiedy zacząłem Trading Forex. Trading Forex nie jest skrótu do natychmiastowego bogactwa. Nadmierna dźwignia może zwrócić zwycięskie strategie w losowaniu. Retail nastrojów może działać jako potężny filtr trading. Everyone pochodzi na rynku Forex z powodu , skupiając się wyłącznie na rozrywce, aby stać się profesjonalnym handlowcem, zacząłem dążyć do bycia pełnoetatowym przedsiębiorcą na rynku Forex, którego nauczyłem się perfekcyjnej strategii, którą spędziłem wiele miesięcy, a testy zwrotne pokazały, że mogę zarobić od 25 000 do 35 000 rocznie z 10 000 rachunków Mój plan był pozwolić na mój związek konto dopóki nie byłem tak dobrze, nie będę musiał znowu pracować w moim życiu byłem oddany i zobowiązałem się do planu 100.Sparing Ci szczegóły, mój plan nie powiodło się Okazuje się, że handel 300 tys. Partii na 10.000 rachunku nie jest zbyt wybaczający Straciłam 20 z mojego konta w ciągu 3 tygodni Nie wiedziałem, co mnie uderzyło Coś nie tak Na szczęście zatrzymałem się w tym momencie i miałam szczęście, w broker Forex, FXCM Spędziłem następne kilka lat współpracując z handlowcami z całego świata i kontynuowałem edukację na temat rynku walutowego Odegrałem ogromną rolę w moim rozwoju jako handlowca Jestem dziś 3 lata zyskownego handlu później, z przyjemnością przyłączę się do zespołu w DailyFX i pomagam ludziom odnieść sukces lub skuteczniej handlować. Ten punkt, w którym opowiadam tę historię jest taki, ponieważ myślę, że wielu przedsiębiorców może odwoływać się do startu na tym rynku, nie widząc spodziewanych rezultatów i nie rozumiem dlaczego Są trzy rzeczy, które chciałbym wiedzieć, kiedy zacząłem handlować Forex. 1 Forex nie jest zbyt szybki. Zgodnie z tym, co przeczytałeś w wielu witrynach w internecie, transakcja na rynku Forex nie weźmie Twojego konta w wysokości 10.000 i zmień go na 1 milion Kwota, którą możemy zarobić, jest określona przez kwotę pieniędzy, które ryzykujemy, a nie jak dobra strategia to Stare powiedzenie Musimy zarobić pieniądze, aby zarabiać na tym dokumencie. Dokonano transakcji na rynku Forex. Ale to nie znaczy, że nie warto walczyć z tym, że istnieje wiele udanych handlowców Forex tam, że handel na życie Różnica polega na tym, że powoli rozwijali się z upływem czasu i zwiększyli swój rachunek do poziomu, który może tworzyć trwałe dochody. Słyszę o handlowcach cały czas nastawiając na 50, 60 lub 100 zysku rocznie, a nawet na miesiąc, ale ryzyko, z jakimi bierzesz, będzie zbliżone do zysków, na które są skierowane Innymi słowy, w celu osiągnięcia 60-rocznego zysku w ciągu jednego roku, nie jest nierozsądne, aby zobaczyć stratę około 60 w danym roku . Ale Rob, jestem obrót z krawędzią, więc nie ryzykuję, ile mogę zarobić Możesz powiedzieć, że to prawda, jeśli masz strategię z krawędzią handlową Twój oczekiwany powrót powinien być pozytywny, ale bez dźwigni, jest będzie stosunkowo niewielka kwota I w czasach pecha możemy nadal stracić smugi Kiedy rzucamy dźwignię w mieszankę, to tak, jak handlarze próbują skierować te nadmierne zyski, co z kolei to, jak handlowcy mogą powodować nadmierne straty Leverage jest korzystne do punktu, ale nie, gdy może zamienić zwycięską strategię w przegranego. 2 Leverage może spowodować strategię zwycięstwa, aby stracić pieniądze. Jest to lekcja, na którą chciałbym się nauczyć wcześniej Nadmierna dźwignia może zepsuć inną opłacalną strategię. Powiedzmy, że miałem monety, że gdy głowy zostały uderzone, zarobisz 2, ale kiedy ogony zostały utracone, można stracić 1 Czy przeleciałbyś tę monetę Moje przypuszczenie jest absolutnie można by przeliczyć tę monetę Chcesz ją przewrócić w kółko Gdy masz 50 50 szansy między robieniem 2 lub utratą 1, to nie ma mózgu okazję, którą możesz dać. Teraz powiedzmy, że mam tę samą monetę, ale tym razem, jeśli uderzysz głową, potroiasz swoją wartość netto, ale kiedy cięgnę ogonami, stracisz każdy posiadany własność. Czy mógłbyś to przelecieć? czy nie byłoby tak, ponieważ jeden zły odrzut monety zrujnowałby Ci życie Mimo że w tym przykładzie masz dokładnie taką samą korzyść niż przykład powyżej, nikt z ich prawego umysłu nie odwróci tej monety. Drugi przykład to jak wiele Forex handlowcy patrzą na ich konto handlowe One wchodzą all-in na jeden lub dwa trad Nawet jeśli ich transakcje miały taką przewagę jak nasza przykładowa moneta, to zajmuje tylko jedno lub dwa nieszczęsne transakcje, aby je wyczyścić całkowicie. To, jak dźwignia może spowodować, że wygrywająca strategia straci pieniądze. to naprawimy dobry początek jest użycie niewiele więcej niż 10-krotnie skutecznego dźwigni. 3 Korzystanie z sentymentu jako przewodnika może pomóc Ci wyrównać szanse na twoją korzyść. Trzecia lekcja, którą nauczyłem się, nie powinna być dla nikogo zaskakująca tym, którzy śledzą moje artykuły, używając indeksu spekulacji sentymentalnych SSI Napisałem wiele artykułów na ten temat To najlepsze narzędzie I've ever used i nadal jest częścią prawie każdej strategii handlowej używam, obecny dzień. SSI jest bezpłatnym narzędziem, które można znaleźć tutaj, które mówi nam, ile handlowców są długi w porównaniu do ilu handlowców są krótkie każdej głównej pary walutowej To miało być użyte jako indeks kontrarny, gdzie chcemy zrobić przeciwieństwo tego, co wszyscy inni robią Używając go jako filtra kierunku dla moich handlarzy obróciłam moją karierę handlową całkowicie wokół. Naucz się z moich błędów. Jeśli mogłem powiedzieć moje młodsze samo 3 rzeczy, zanim zacząłem handlu Forex, to byłoby to lista mam nadzieję, że pomogą Ci handlu, jak pomogło mi .--- Wpisany przez Rob Pasche. DailyFX dostarcza forex nowości i analizy techniczne na temat trendów, wpływać na globalne curre ncy markets. Be krok dalej. Możesz zarabiać na forex trading. Written przez PaxForex analytics dept - czwartek, 12 listopada 2017 r. 0 komentarze. Jak coś innego, handel ewoluował znacznie w ciągu ostatnich kilku dekad i rynki stały się bardzo dostępne Chociaż istnieje wiele atrakcyjnych rynków, rynek forex pozostaje największym i najbardziej płynnym rynkiem na świecie Jest to jeden z powodów, dla których tak wielu handlowców decyduje się na handel forex online i dlaczego handel forex jest dziś tak popularny, co nas prowadzi na pytanie jest forex handlu żywych możliwe. Odpowiedź brzmi tak absolutnie To nie jest łatwe wysiłek oczywiście, jak każdy rodzaj pracy, która może zapewnić życie wymaga inwestycji czasu i jasnego zrozumienia zagrożeń związanych z , jest możliwe i jest mnóstwo osób, które korzystają z handlu forex, aby wspierać ich życie Dzięki wszystkimi funkcjami i samouczkami dostępnymi online i gdzie indziej, te umiejętności można się nauczyć Z odrobiną czasu i wysiłku, można wykupić z zaciszu własnego domu na życie. Podczas gdy wielu kaznodzieje nie chcą ryzykować zbyt dużej ilości kapitału, logiczne jest, aby mieć znaczną ilość pieniędzy na inwestycje na rynku forex, aby Życie Rzeczywiście zyski z handlu forex za pośrednictwem platform internetowych są z pewnością wzmocnione przez dźwignię finansowaną przez brokerów, ale nadal stanowią tylko niewielką część zainwestowanego kapitału Aby zarobić na życie w domu, musisz mieć wystarczająco wysokie zyski kapitałowe proporcja może pokryć Twoje regularne wydatki. Pierwszą rzeczą, jakiej potrzebujesz, jeśli chcesz zarabiać na rynku forex jest wystarczającym kapitałem początkowym Jeśli jesteś niedostatecznie finansowany, musisz zaakceptować fakt, że nie będziesz zarabiał na handlu forex W najbliższym czasie dokładna ilość pieniędzy jednorazowych, które będą potrzebne w celu prowadzenia handlu w pełnym wymiarze czasu będzie inna dla wszystkich Ale generalnie mówiąc, jeśli zamierzasz skutecznie zarządzać swoim ryzykiem na każdym handlu, potrzebujesz przyzwoitą kwotę pieniędzy do twojej dyspozycji w celu handlu na życie. Trading forex na życie jest zdecydowanie możliwe, istnieją tysiące ludzi robi to każdego dnia To jest ekscytująca kariera, która może prowadzić do dość miłego stylu życia Wyobraź sobie, że możesz Spędzasz życie, czyniąc strategię handlową doskonałą, a zyski z działalności handlowej Największy mit o handlu forex na życie przeżywa i wykorzystuje Gdy staniesz się w stanie zidentyfikować wykorzystać chwyt i wykorzystywać możliwości, możesz być w stanie lepiej pieniądze za pośrednictwem handlu forex. Laino Group numer rejestracyjny 21973 IBC 2017 Ostrzeżenie o ryzyku Należy pamiętać, że obrót produktami dźwigniowymi może wiązać się ze znacznym poziomem ryzyka i nie jest odpowiedni dla wszystkich inwestorów Nie powinieneś ryzykować więcej, niż jesteś gotowy stracić przed podjęciem decyzji o handlu , upewnij się, że rozumiesz związane z tym zagrożenia i bioróż pod uwagę poziom doświadczenia. W razie potrzeby zasięgnij niezależnej porady. axForex dziś nasze rati ng 9 3 na 10 polegających na 107 głosach i 55 wykwalifikowanych recenzjach. Lubisz witrynę PaxForex w swojej ulubionej sieci i uzyskaj dostęp do bezpłatnej strony rejestracji konta Bonus. Thread jest nikt, kto zarabia na dobre życie poza pełnym obrotem Forex Trading. Is Anyone Making Dobry Żyj bez Czasu Forex Trading. I po prostu chcę usłyszeć, że można to zrobić Wszystko, co wydaje się widzieć online i mam sprawdzone zamknąć kilka forach ludzi handlu z mikro rachunków nadzieję, że trafi to duży, lub po prostu spekulacji zarabiając na życie, jeśli taki i taki zysk z rachunku demo można powtórzyć z kontem na prawdziwe pieniądze. Jest tam ktoś, kto faktycznie zarabia na dobrej koniunktury handlowej FOREX Full time. My definicja dobrego życia czyni z dochodów handlu FOREX co najmniej tyle, ile robi przeciętny profesjonalista po latach pracy w swojej karierze W Stanach Zjednoczonych, które wynosiłby 75k-100k rocznie. Wyobrażam sobie, że zajmie to co najmniej 100 tys. być w stanie przyzwoiczyć sal ary, zakładając, że 10 miesięcy jest rozsądne i trwałe przez długie okresy. Ostatnio edytowane przez InfinityComplex 09-14-2017 w 05 20 AM. FX-Men Honorary Member. Join Date Sep 2010 Lokalizacja Cheshire, UK Stanowiska 2,049.I d say znowu prosisz o to trochę, aby wkrótce dla mnie dać ci ten dowód. Ja pracuję nad tym dokładnym pojęciem chociaż jak mówimy, oto wstępne ustawienie, które będę używać BFX Equity Management. I m o to go traveling i pracy z moim przyjacielem, okazją, której nie mogłem przejechać, aby zobaczyć świat, zanim ponownie znowu osiada handel. Zastanawiam się, że nie jest gotowy, aby już żyć.

No comments:

Post a Comment